ZirIKTeroak

IKTero saltsero eta zirikateroen taldea

ZirIKTero sarearen inguruan (17)

Discusiones destacadas
Aitor Sarriegi

OpenOffice Windowsen - Sareko arazoa

Kaixo OpenOffice erabiltzen urte batzuk badaramatzat ere, pentsatu ere egingo ez nuen arazo bat sortu zait. Linuxen izan nuen behin antz...

Iniciado por Aitor SarriegiÚltima respuesta

Aitor Sarriegi

IT txartela dela eta

Kaixo Pentsatzen dut zuei ere iritsiko zitzaizuela IKT kanaletik IT txartela delakoa eman ahal izateko zentroa homologatzeko beharrizane...

Iniciado por Aitor SarriegiÚltima respuesta

jolaus

Ongi etorri guztioi

Ongi etorriak izan zaiteztela guztiok ZirIKTeroen txoko honetara. Askok pentsatuko dutenaren aurka, proiektu honen arrakasta ez da zenbak...

Iniciado por jolausÚltima respuesta

Eztabaidak Respuestas Azken orduko jarduna
jolaus

Ning-en euskarazko itzulpen fitxategiak

Zuetako batzuk gogoratuko duzuen bezala, iazko ikasturtean denbora asko dedikatu genion Ning plataformaren euskaratze lanari. Egindako la...

Iniciado por jolaus

10 duela egun bat
Responder para el GorkaAzk
Jaime Villaluenga

Zorionak

Zorionak zirIKTeroak, Atzo Bilbon jasotako sariak agerian uzten du egin duzuen lan ederra. Segi honela

Iniciado por Jaime Villaluenga

3 May 8
Responder para el Fultxo
david

Zirikawine, animatzen al zarete?

Bada aspaldiko partez ez gaudela elkarrekin, nik behintzat nahikotxo deskonektatua nabil eta, nahiz eta talde lana online egiteraren ald...

Iniciado por david

30 Ene 16
Responder para el Julen
Ainhoa Ezeiza

Software Librearen aldeko jardunaldiak

Kaixo lagunok! Software Libreari buruzko I. Jardunaldiak antolatu ditu Euskal Herriko Unibertsitateak azaroaren 6an Donostian, eta horre...

Iniciado por Ainhoa Ezeiza

0 Oct 8 2008
david

kaixo guztioi

kaixo, zer moduz oporrak eta gero??? ni behintzat erabat offline egon naiz bi hilabete hauetan eta orain dena presaka antolatu beharrean ...

Iniciado por david

0 Sep 1 2008
Aitor Sarriegi

OpenOffice Windowsen - Sareko arazoa

Kaixo OpenOffice erabiltzen urte batzuk badaramatzat ere, pentsatu ere egingo ez nuen arazo bat sortu zait. Linuxen izan nuen behin antz...

Iniciado por Aitor Sarriegi

3 Jul 15 2008
Responder para el jolaus
Joxerra

HEMEN DA PREMIA

Kaixo, zirikteroak! Ba horixe! Posta ireki eta ea konturatu gabe hor iritsi zait BOPV -a non erositako informatika ekipoak eta egindako a...

Iniciado por Joxerra

1 Jun 23 2008
Responder para el jolaus
Aitor Sarriegi

IT txartela dela eta

Kaixo Pentsatzen dut zuei ere iritsiko zitzaizuela IKT kanaletik IT txartela delakoa eman ahal izateko zentroa homologatzeko beharrizane...

4 Jun 3 2008
Responder para el Julen
Aitor Sarriegi

Ning-en hizkuntza

Gureaz gain beste sare bat sortze otu zait Ning-en. Ohitu naiz tresnara eta proba egin nahi dut beste gune batean, hemen adinako zalapart...

5 Abr 23 2008
Responder para el Pedro Lonbide
david

to be or not to be...

Software askearen abantaiak, justifikazioak, migrazioak izan ditzaken arazoak eta konponbideak... gai guzti hauek oso garatuak badaude er...

Iniciado por david

1 Abr 11 2008
Responder para el Mikel Etxarri
  • 1
  • 2

RSS

© 2009   Creado por jolaus en Ning.   Crear tu propia red social

Ikurrak  |  Arazo baten berri eman  |  Isiltasun-politika  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat