IKTero saltsero eta zirikateroen taldea
Honen arabera sailkatu:
| Discusiones destacadas |
|---|
OpenOffice Windowsen - Sareko arazoaKaixo OpenOffice erabiltzen urte batzuk badaramatzat ere, pentsatu ere egingo ez nuen arazo bat sortu zait. Linuxen izan nuen behin antz... Iniciado por Aitor SarriegiÚltima respuesta |
IT txartela dela etaKaixo Pentsatzen dut zuei ere iritsiko zitzaizuela IKT kanaletik IT txartela delakoa eman ahal izateko zentroa homologatzeko beharrizane... Iniciado por Aitor SarriegiÚltima respuesta |
Ongi etorri guztioiOngi etorriak izan zaiteztela guztiok ZirIKTeroen txoko honetara. Askok pentsatuko dutenaren aurka, proiektu honen arrakasta ez da zenbak... Iniciado por jolausÚltima respuesta |
| Eztabaidak | Respuestas | Azken orduko jarduna |
|---|---|---|
Ning-en euskarazko itzulpen fitxategiakZuetako batzuk gogoratuko duzuen bezala, iazko ikasturtean denbora asko dedikatu genion Ning plataformaren euskaratze lanari. Egindako la... Iniciado por jolaus |
10 |
duela egun bat Responder para el GorkaAzk |
ZorionakZorionak zirIKTeroak, Atzo Bilbon jasotako sariak agerian uzten du egin duzuen lan ederra. Segi honela Iniciado por Jaime Villaluenga |
3 |
May 8 Responder para el Fultxo |
Zirikawine, animatzen al zarete?Bada aspaldiko partez ez gaudela elkarrekin, nik behintzat nahikotxo deskonektatua nabil eta, nahiz eta talde lana online egiteraren ald... Iniciado por david |
30 |
Ene 16 Responder para el Julen |
Software Librearen aldeko jardunaldiakKaixo lagunok! Software Libreari buruzko I. Jardunaldiak antolatu ditu Euskal Herriko Unibertsitateak azaroaren 6an Donostian, eta horre... Iniciado por Ainhoa Ezeiza |
0 | Oct 8 2008 |
kaixo guztioikaixo, zer moduz oporrak eta gero??? ni behintzat erabat offline egon naiz bi hilabete hauetan eta orain dena presaka antolatu beharrean ... Iniciado por david |
0 | Sep 1 2008 |
OpenOffice Windowsen - Sareko arazoaKaixo OpenOffice erabiltzen urte batzuk badaramatzat ere, pentsatu ere egingo ez nuen arazo bat sortu zait. Linuxen izan nuen behin antz... Iniciado por Aitor Sarriegi |
3 |
Jul 15 2008 Responder para el jolaus |
HEMEN DA PREMIAKaixo, zirikteroak! Ba horixe! Posta ireki eta ea konturatu gabe hor iritsi zait BOPV -a non erositako informatika ekipoak eta egindako a... Iniciado por Joxerra |
1 |
Jun 23 2008 Responder para el jolaus |
IT txartela dela etaKaixo Pentsatzen dut zuei ere iritsiko zitzaizuela IKT kanaletik IT txartela delakoa eman ahal izateko zentroa homologatzeko beharrizane... Iniciado por Aitor Sarriegi |
4 |
Jun 3 2008 Responder para el Julen |
Ning-en hizkuntzaGureaz gain beste sare bat sortze otu zait Ning-en. Ohitu naiz tresnara eta proba egin nahi dut beste gune batean, hemen adinako zalapart... Iniciado por Aitor Sarriegi |
5 |
Abr 23 2008 Responder para el Pedro Lonbide |
to be or not to be...Software askearen abantaiak, justifikazioak, migrazioak izan ditzaken arazoak eta konponbideak... gai guzti hauek oso garatuak badaude er... Iniciado por david |
1 |
Abr 11 2008 Responder para el Mikel Etxarri |
Bienvenido a
ZirIKTeroak
© 2009 Creado por jolaus en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio