IKTero saltsero eta zirikateroen taldea
Honen arabera sailkatu:
| Discusiones destacadas |
|---|
Nola aldatu DHCP zerbitzuak esleitzen dituen IPen iraungitze epeaZuetako batzuek dakizuen bezala, arazo potoloekin ibili gara azkenaldi honetan ekipoak sarera konektatzerakoan. Arazo hauek ikasturte hon... Iniciado por jolausÚltima respuesta |
| Eztabaidak | Respuestas | Azken orduko jarduna |
|---|---|---|
Patxiarbel digitalen ezaugarri teknikoakEskola 2.0 proiekturako arbelen bila gabiltza eta eskatzen dituzten ezaugarriak zehatzegiak bitxiak iruditzen zaizkigu. Ez dute arbelen b... Iniciado por teixa |
0 | Nov 10 |
Argazki kamera digital berria behar duguKaixo lagunok Argazki kamera digital berri bat erostekotan gabiltza ikastolan. Garai batean gertutik jarraitzen nituen merkatuan agertzen... Iniciado por jolaus |
5 |
May 21 Responder para el jolaus |
Nola aldatu DHCP zerbitzuak esleitzen dituen IPen iraungitze epeaZuetako batzuek dakizuen bezala, arazo potoloekin ibili gara azkenaldi honetan ekipoak sarera konektatzerakoan. Arazo hauek ikasturte hon... Iniciado por jolaus |
3 |
Mar 26 Responder para el jolaus |
Erabiltzaileak multzoka sortu Active DirectorynEkainean oporrak hartu genituenean ikasturte hasiera gogorra izango nuela sumatzen nuen eta garbi dago bete-betean asmatu nuela. Aste gog... Iniciado por jolaus |
1 |
Sep 8 2008 Responder para el jolaus |
Erabiltzaileak multzoka sortu Active Directoryn: irtenbide batAzkenean uste baina azkarrago lortu dut kontu guztiak sortzea. Irtenbide on bat aurkitu ezean, aste osoa kontuak sortzen pasako nuela ima... Iniciado por jolaus |
0 | Sep 8 2008 |
Acer Aspire One dagoeneko salgaiAurreko batean Aitorrek zioen moduan, pasa den uztailaren 11an Acer-ek bere Aspire One netbook berria salgai ipini zuen. Antza denez, Car... Iniciado por jolaus |
7 |
Jul 22 2008 Responder para el Fultxo |
Dell E series berriak abuztuan merkaturatuko diraGaur jakin dudanez Dell etxeak duela gutxi aurkeztu zuen netbook berria abuztuan komertzializatuko dute. Ezaugarriei begiratuta itxura on... Iniciado por jolaus |
4 |
Jul 3 2008 Responder para el Aitor Sarriegi |
w2003 server eta taldeko politikakKaixo danori arazo txiki bat daukat aspalditik, izan ere gure Active Directoryko konfigurazioan hainbat talde edo OU (unidade organizatib... Iniciado por Julen |
4 |
Jun 19 2008 Responder para el Javier Burgoa |
Ms SQL Server 2005 - Panda eta LogicEz dakit zuen administrariek ze programa erabiltzen dituzten nominak etab. egiteko. Kontua da gurean SAGEren Logic erabiltzen dela aspald... Iniciado por Aitor Sarriegi |
0 | Jun 12 2008 |
Ubuntu, nire disko gogorra eta SmartmontoolsEz da normala, ez da batere normala nire disko gogorrari gertatu zaiona. Ez dut zehazki gogoratzen noiz aldatu nuen nire eramangarriaren ... Iniciado por jolaus |
1 |
Jun 10 2008 Responder para el Aitor Sarriegi |
Bienvenido a
ZirIKTeroak
© 2009 Creado por jolaus en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio