ZirIKTeroak

IKTero saltsero eta zirikateroen taldea

Azpiegitura (20)

Discusiones destacadas
jolaus

Nola aldatu DHCP zerbitzuak esleitzen dituen IPen iraungitze epea

Zuetako batzuek dakizuen bezala, arazo potoloekin ibili gara azkenaldi honetan ekipoak sarera konektatzerakoan. Arazo hauek ikasturte hon...

Iniciado por jolausÚltima respuesta

Eztabaidak Respuestas Azken orduko jarduna
teixa

Patxiarbel digitalen ezaugarri teknikoak

Eskola 2.0 proiekturako arbelen bila gabiltza eta eskatzen dituzten ezaugarriak zehatzegiak bitxiak iruditzen zaizkigu. Ez dute arbelen b...

Iniciado por teixa

0 Nov 10
jolaus

Argazki kamera digital berria behar dugu

Kaixo lagunok Argazki kamera digital berri bat erostekotan gabiltza ikastolan. Garai batean gertutik jarraitzen nituen merkatuan agertzen...

Iniciado por jolaus

5 May 21
Responder para el jolaus
jolaus

Nola aldatu DHCP zerbitzuak esleitzen dituen IPen iraungitze epea

Zuetako batzuek dakizuen bezala, arazo potoloekin ibili gara azkenaldi honetan ekipoak sarera konektatzerakoan. Arazo hauek ikasturte hon...

Iniciado por jolaus

3 Mar 26
Responder para el jolaus
jolaus

Erabiltzaileak multzoka sortu Active Directoryn

Ekainean oporrak hartu genituenean ikasturte hasiera gogorra izango nuela sumatzen nuen eta garbi dago bete-betean asmatu nuela. Aste gog...

Iniciado por jolaus

1 Sep 8 2008
Responder para el jolaus
jolaus

Erabiltzaileak multzoka sortu Active Directoryn: irtenbide bat

Azkenean uste baina azkarrago lortu dut kontu guztiak sortzea. Irtenbide on bat aurkitu ezean, aste osoa kontuak sortzen pasako nuela ima...

Iniciado por jolaus

0 Sep 8 2008
jolaus

Acer Aspire One dagoeneko salgai

Aurreko batean Aitorrek zioen moduan, pasa den uztailaren 11an Acer-ek bere Aspire One netbook berria salgai ipini zuen. Antza denez, Car...

Iniciado por jolaus

7 Jul 22 2008
Responder para el Fultxo
jolaus

Dell E series berriak abuztuan merkaturatuko dira

Gaur jakin dudanez Dell etxeak duela gutxi aurkeztu zuen netbook berria abuztuan komertzializatuko dute. Ezaugarriei begiratuta itxura on...

Iniciado por jolaus

4 Jul 3 2008
Responder para el Aitor Sarriegi
Julen

w2003 server eta taldeko politikak

Kaixo danori arazo txiki bat daukat aspalditik, izan ere gure Active Directoryko konfigurazioan hainbat talde edo OU (unidade organizatib...

Iniciado por Julen

4 Jun 19 2008
Responder para el Javier Burgoa
Aitor Sarriegi

Ms SQL Server 2005 - Panda eta Logic

Ez dakit zuen administrariek ze programa erabiltzen dituzten nominak etab. egiteko. Kontua da gurean SAGEren Logic erabiltzen dela aspald...

Iniciado por Aitor Sarriegi

0 Jun 12 2008
jolaus

Ubuntu, nire disko gogorra eta Smartmontools

Ez da normala, ez da batere normala nire disko gogorrari gertatu zaiona. Ez dut zehazki gogoratzen noiz aldatu nuen nire eramangarriaren ...

Iniciado por jolaus

1 Jun 10 2008
Responder para el Aitor Sarriegi

RSS

Honi buruz

jolaus jolaus creó esta red social en Ning.

Ekitaldiak

© 2009   Creado por jolaus en Ning.   Crear tu propia red social

Ikurrak  |  Arazo baten berri eman  |  Isiltasun-politika  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat