IKTero saltsero eta zirikateroen taldea
Honen arabera sailkatu:
| Eztabaidak | Respuestas | Azken orduko jarduna |
|---|---|---|
galdera exotiko batBa al daki baten batek blog bat txineraz eta euskaraz idazterik badagon. Blogger en aukera begiratu dut eta ustez behintzat txineraz baka... Iniciado por zapi |
1 |
Abr 19 2008 Responder para el jolaus |
Google Apps-en bi zalantzaKaixo Bi zalantza sortu zaizkit eta ea zuetakoren batek zerbait argitzen didan. Batetik, Gmailen gogoan dut atera izan zaidala kontaktu... Iniciado por Aitor Sarriegi |
7 |
Mar 3 2008 Responder para el Aitor Sarriegi |
Driverrekin arazoakBadira hiru hilabete sareko bi inprimagailuekin arazoak ditudala, izan ere behin eta berriz driverrak instalatu eta gero, egun batzun ond... Iniciado por Julen |
11 |
Feb 21 2008 Responder para el jolaus |
Google Apps Education Edition-en ziurtagiriaKaixo, zirikteroak: Jokinek agindu bezala Google Aapps Education Edition inguruan alta eskaera egin nuen eta handik egun batzutara mezu h... Iniciado por Joxerra |
12 |
Feb 18 2008 Responder para el Joxerra |
Banda zabaleko jaiste eta igotze kanalak bananduAspalditik gabiltza gure ikastolan interneterako konexio arazoekin. Une honetan Telefonikak eskaintzen digun ADSL konexio ziztrinarekin, ... Iniciado por jolaus |
8 |
Feb 14 2008 Responder para el jolaus |
Linux eta Mac ekipoak nola gehitu Windows Server 2003an?Dagoeneko IKTero "pijo" bat bihurtu naiz. Olentzero nire etxetik ez zen pasatu, baina otsailaren lehen egunean, ustekabean, nire perla tx... Iniciado por Mikel Etxarri |
9 |
Feb 8 2008 Responder para el Ibon Burgoa |
Gmailekin lan egin nahiean...Kaixo danori, gure ikastolan euskalteleko epostarekin nazkatu eta gmailera pasatzeko idei ari naiz zabaltzen. Zuek norekin jarri zineten ... Iniciado por Julen |
10 |
Feb 5 2008 Responder para el Aitor Sarriegi |
Arazoak profil mugikorrekinDuela urte batzuetatik hona ditugula funtzionamendua gure ikastolan erabiltzaileen profil mugikorrak. Egia esan ez dakit oso ondo zer del... Iniciado por jolaus |
2 |
Ene 28 2008 Responder para el david |
Arbel interaktiboa WiimotearekinAurrekoan komentatu nizuen badagoela metodo sinple bat arbel interaktibo bat Wiiaren mandoarekin sortzeko. Gaur ondorengo bideoa ikusi du... Iniciado por jolaus |
1 |
Ene 21 2008 Responder para el jolaus |
Ekoizpen gelakGure ikasleak talde lana egin behar dutenean espazio berezi bat behar dute, non iturburu desberdinetako informazioa, bildu, aztertu, ezta... Iniciado por Ibon Burgoa |
3 |
Ene 14 2008 Responder para el Larre |
Bienvenido a
ZirIKTeroak
© 2009 Creado por jolaus en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio