IKTero saltsero eta zirikateroen taldea
Honen arabera sailkatu:
| Discusiones destacadas |
|---|
Arazoak kontaktuekin taldeak sortzerakoanKaixo lagunok Bi egun daramat GApps bitartez ikasleen taldeak sortu nahian. Bi modutara sortu ditut: Mmezu bat bidaltzerakoan "To:" ("Pa... Iniciado por jolausÚltima respuesta |
Google Apps eta Picasa eta Mapseko kontuakKaixo. (Lehen idatzitako mezua aldatu dut, ez naiz ohartu hanka sartu dudala lehen) Google Apps Educational-eko kontuak ditugun arren, ... Iniciado por Aitor SarriegiÚltima respuesta |
Ubuntu HH Je táime!!Bai, azkenean lortu dut. Lehen komentatu dizuedan eguneraketen bidez arazoak ematen zizkidan (badakizue, baitpat portatil bat duzuenok oh... Iniciado por Aitor SarriegiÚltima respuesta |
| Eztabaidak | Respuestas | Azken orduko jarduna |
|---|---|---|
IKASDATeko buletinak inprimatu UbuntunUdan egindako etxerako-lanen ondorioz lortu genuen IKASDAT behar bezala martxan ipintzea Ubuntun. Horretarako Wine instalatu behar izan g... Iniciado por jolaus |
3 |
Duela 16 ordu Responder para el Julen |
Arazoak kontaktuekin taldeak sortzerakoanKaixo lagunok Bi egun daramat GApps bitartez ikasleen taldeak sortu nahian. Bi modutara sortu ditut: Mmezu bat bidaltzerakoan "To:" ("Pa... Iniciado por jolaus |
3 |
Nov 19 2008 Responder para el Fultxo |
Ikasweb tutoretza moduluarekin bueltakaDenbora luzean ikasweb erabiltzeko aukera bakarra IE izan da. Azken denboran eta gero eta modernoagoak garenez Firefox erabiltzeko aukera... Iniciado por Javier Burgoa |
2 |
Oct 26 2008 Responder para el Javier Burgoa |
Diru kontuakIrlandara bidaltzen dugun diruaz hausnarketatxoa bultza nahi nuke; gure ikastoletan dauzkagun PCetan darabilgun softwarearen kostuaz dema... Iniciado por joseba |
9 |
Jun 23 2008 Responder para el joseba |
Firefox 3 eta IkaswebFirefox 3 Beta eta RC bertsioak kaleratzen hasi zirenean, nire ordenagailuan instalatu eta froga ezberdinak egiten nituen. Beti errepikat... Iniciado por Mikel Etxarri |
0 | Jun 18 2008 |
Google Apps eta Picasa eta Mapseko kontuakKaixo. (Lehen idatzitako mezua aldatu dut, ez naiz ohartu hanka sartu dudala lehen) Google Apps Educational-eko kontuak ditugun arren, ... Iniciado por Aitor Sarriegi |
1 |
May 12 2008 Responder para el jolaus |
GAPPS-ekin arazo batKaixo, zirikteroak! Ba dira bi hilabete GAPPS- ekin "saltxian" hasi nintzela eta denboraldi honetan admistradore bezala saiatu naiz nire ... Iniciado por Joxerra |
2 |
May 6 2008 Responder para el Joxerra |
Ubuntu HH Je táime!!Bai, azkenean lortu dut. Lehen komentatu dizuedan eguneraketen bidez arazoak ematen zizkidan (badakizue, baitpat portatil bat duzuenok oh... Iniciado por Aitor Sarriegi |
9 |
Abr 28 2008 Responder para el jolaus |
IKASWEB taularik gabe eta baleko XHTML 1.0 Transitional kodearekin, posiblea ote?Mikeli "lapurtu" diodan bere de.icio.useko sarrera batean, gure IKASWEB gizajoak atzean duen kodean (phpNuke zaharrean oinarritutakoa, po... Iniciado por jolaus |
4 |
Abr 26 2008 Responder para el Mikel Etxarri |
Txanela eta INI fitxategiakKaixo Irakasle batek Txanelako CDekin arazoak ditu, eta behin izena sartu ondoren ariketak aukeratzean INi fitxategia ezin izan dela ira... Iniciado por Aitor Sarriegi |
3 |
Abr 4 2008 Responder para el Fultxo |
Bienvenido a
ZirIKTeroak
© 2009 Creado por jolaus en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio