ZirIKTeroak

IKTero saltsero eta zirikateroen taldea

Ekoiztutako baliabideak eta erabilitako aplikazioak (16)

Discusiones destacadas
jolaus

Arazoak kontaktuekin taldeak sortzerakoan

Kaixo lagunok Bi egun daramat GApps bitartez ikasleen taldeak sortu nahian. Bi modutara sortu ditut: Mmezu bat bidaltzerakoan "To:" ("Pa...

Iniciado por jolausÚltima respuesta

Aitor Sarriegi

Google Apps eta Picasa eta Mapseko kontuak

Kaixo. (Lehen idatzitako mezua aldatu dut, ez naiz ohartu hanka sartu dudala lehen) Google Apps Educational-eko kontuak ditugun arren, ...

Iniciado por Aitor SarriegiÚltima respuesta

Aitor Sarriegi

Ubuntu HH Je táime!!

Bai, azkenean lortu dut. Lehen komentatu dizuedan eguneraketen bidez arazoak ematen zizkidan (badakizue, baitpat portatil bat duzuenok oh...

Iniciado por Aitor SarriegiÚltima respuesta

Eztabaidak Respuestas Azken orduko jarduna
jolaus

IKASDATeko buletinak inprimatu Ubuntun

Udan egindako etxerako-lanen ondorioz lortu genuen IKASDAT behar bezala martxan ipintzea Ubuntun. Horretarako Wine instalatu behar izan g...

Iniciado por jolaus

3 Duela 16 ordu
Responder para el Julen
jolaus

Arazoak kontaktuekin taldeak sortzerakoan

Kaixo lagunok Bi egun daramat GApps bitartez ikasleen taldeak sortu nahian. Bi modutara sortu ditut: Mmezu bat bidaltzerakoan "To:" ("Pa...

Iniciado por jolaus

3 Nov 19 2008
Responder para el Fultxo
Javier Burgoa

Ikasweb tutoretza moduluarekin bueltaka

Denbora luzean ikasweb erabiltzeko aukera bakarra IE izan da. Azken denboran eta gero eta modernoagoak garenez Firefox erabiltzeko aukera...

Iniciado por Javier Burgoa

2 Oct 26 2008
Responder para el Javier Burgoa
joseba

Diru kontuak

Irlandara bidaltzen dugun diruaz hausnarketatxoa bultza nahi nuke; gure ikastoletan dauzkagun PCetan darabilgun softwarearen kostuaz dema...

Iniciado por joseba

9 Jun 23 2008
Responder para el joseba
Mikel Etxarri

Firefox 3 eta Ikasweb

Firefox 3 Beta eta RC bertsioak kaleratzen hasi zirenean, nire ordenagailuan instalatu eta froga ezberdinak egiten nituen. Beti errepikat...

Iniciado por Mikel Etxarri

0 Jun 18 2008
Aitor Sarriegi

Google Apps eta Picasa eta Mapseko kontuak

Kaixo. (Lehen idatzitako mezua aldatu dut, ez naiz ohartu hanka sartu dudala lehen) Google Apps Educational-eko kontuak ditugun arren, ...

Iniciado por Aitor Sarriegi

1 May 12 2008
Responder para el jolaus
Joxerra

GAPPS-ekin arazo bat

Kaixo, zirikteroak! Ba dira bi hilabete GAPPS- ekin "saltxian" hasi nintzela eta denboraldi honetan admistradore bezala saiatu naiz nire ...

Iniciado por Joxerra

2 May 6 2008
Responder para el Joxerra
Aitor Sarriegi

Ubuntu HH Je táime!!

Bai, azkenean lortu dut. Lehen komentatu dizuedan eguneraketen bidez arazoak ematen zizkidan (badakizue, baitpat portatil bat duzuenok oh...

9 Abr 28 2008
Responder para el jolaus
jolaus

IKASWEB taularik gabe eta baleko XHTML 1.0 Transitional kodearekin, posiblea ote?

Mikeli "lapurtu" diodan bere de.icio.useko sarrera batean, gure IKASWEB gizajoak atzean duen kodean (phpNuke zaharrean oinarritutakoa, po...

Iniciado por jolaus

4 Abr 26 2008
Responder para el Mikel Etxarri
Aitor Sarriegi

Txanela eta INI fitxategiak

Kaixo Irakasle batek Txanelako CDekin arazoak ditu, eta behin izena sartu ondoren ariketak aukeratzean INi fitxategia ezin izan dela ira...

3 Abr 4 2008
Responder para el Fultxo

RSS

Honi buruz

jolaus jolaus creó esta red social en Ning.

¡Crea tu propia red social!

Ekitaldiak

© 2009   Creado por jolaus en Ning.   Crear tu propia red social

Ikurrak  |  Arazo baten berri eman  |  Isiltasun-politika  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat