IKTero saltsero eta zirikateroen taldea
Honen arabera sailkatu:
| Discusiones destacadas |
|---|
Thatquiz, norberaren aprendizaia eta memoria lantzeko sistema interesgarriaBenetan interesgarria atzo gauean ezagutu nuen Thatquiz izeneko web aplikazio berri hau. Atari honetan matematika, hizkuntza eta geografi... Iniciado por jolausÚltima respuesta |
| Eztabaidak | Respuestas | Azken orduko jarduna |
|---|---|---|
CMSa aukeratzeaAtzo Atoanen Astillero blogeko Carlos Alonsoren mezu baten aipamena egin nuen: Primeros pasos con Yomemicontigo. Lola Torresen blogaren b... Iniciado por Benito |
13 |
Oct 9 2008 Responder para el Aitor Sarriegi |
Hezkuntzarako sofware askeko bildumaOraindik norbait software askearen aldeko arrazoiak bilatu beharrean badabil irudiari begiratua eman diezaiola ;-) Hezkuntzarako softwar... Iniciado por Juan Ezeiza |
8 |
Sep 13 2008 Responder para el Aitor Sarriegi |
Thatquiz, norberaren aprendizaia eta memoria lantzeko sistema interesgarriaBenetan interesgarria atzo gauean ezagutu nuen Thatquiz izeneko web aplikazio berri hau. Atari honetan matematika, hizkuntza eta geografi... Iniciado por jolaus |
0 | Jul 15 2008 |
PODCASTAK KILLED THE IKT STARAurrekoan tailertxo bat antolatu genuen Nafarroako Erresuman podcastak egiteko sistemen inguruan. Arazo pila izan genituen: Podomatic erd... Iniciado por Fultxo |
15 |
Jul 7 2008 Responder para el Mikel Etxarri |
Inork ezagutzen al du SchoolTool proiektua?Duela aste batzuk ezagutu nuen SchoolTool proiektua eta interesgarria badirudi ere, ez dut demorik ikusi ezta horren inguruko iritzirik e... Iniciado por Abel |
2 |
Jun 19 2008 Responder para el Abel |
Wordpress MU eta subdomeinuakKaixo lagunok hona hemen nire kezka. One and one ISP ak eskaintzen zuen harrera pack bat hartu nuen gabonak aurretik. Bi giga gehi hilabe... Iniciado por Javier Burgoa |
1 |
Feb 14 2008 Responder para el jolaus |
Bienvenido a
ZirIKTeroak
Cargando fuente
© 2009 Creado por jolaus en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio