IKTero saltsero eta zirikateroen taldea
| Discusiones destacadas |
|---|
Nola aldatu DHCP zerbitzuak esleitzen dituen IPen iraungitze epeaZuetako batzuek dakizuen bezala, arazo potoloekin ibili gara azkenaldi honetan ekipoak sarera konektatzerakoan. Arazo hauek ikasturte hon... Iniciada por jolaus en AzpiegituraÚltima respuesta |
Arazoak kontaktuekin taldeak sortzerakoanKaixo lagunok Bi egun daramat GApps bitartez ikasleen taldeak sortu nahian. Bi modutara sortu ditut: Mmezu bat bidaltzerakoan "To:" ("Pa... Iniciada por jolaus en Ekoiztutako baliabideak eta erabilitako aplikazioakÚltima respuesta |
Thatquiz, norberaren aprendizaia eta memoria lantzeko sistema interesgarriaBenetan interesgarria atzo gauean ezagutu nuen Thatquiz izeneko web aplikazio berri hau. Atari honetan matematika, hizkuntza eta geografi... Iniciada por jolaus en SOFTWARE eta WEBWARE pedagogikoaÚltima respuesta |
OpenOffice Windowsen - Sareko arazoaKaixo OpenOffice erabiltzen urte batzuk badaramatzat ere, pentsatu ere egingo ez nuen arazo bat sortu zait. Linuxen izan nuen behin antz... Iniciada por Aitor Sarriegi en ZirIKTero sarearen inguruanÚltima respuesta |
IT txartela dela etaKaixo Pentsatzen dut zuei ere iritsiko zitzaizuela IKT kanaletik IT txartela delakoa eman ahal izateko zentroa homologatzeko beharrizane... Iniciada por Aitor Sarriegi en ZirIKTero sarearen inguruanÚltima respuesta |
Google Apps eta Picasa eta Mapseko kontuakKaixo. (Lehen idatzitako mezua aldatu dut, ez naiz ohartu hanka sartu dudala lehen) Google Apps Educational-eko kontuak ditugun arren, ... Iniciada por Aitor Sarriegi en Ekoiztutako baliabideak eta erabilitako aplikazioakÚltima respuesta |
Ubuntu HH Je táime!!Bai, azkenean lortu dut. Lehen komentatu dizuedan eguneraketen bidez arazoak ematen zizkidan (badakizue, baitpat portatil bat duzuenok oh... Iniciada por Aitor Sarriegi en Ekoiztutako baliabideak eta erabilitako aplikazioakÚltima respuesta |
Txanela eta INI fitxategiakKaixo Irakasle batek Txanelako CDekin arazoak ditu, eta behin izena sartu ondoren ariketak aukeratzean INi fitxategia ezin izan dela ira... Iniciada por Aitor Sarriegi en Ekoiztutako baliabideak eta erabilitako aplikazioakÚltima respuesta |
Ongi etorri guztioiOngi etorriak izan zaiteztela guztiok ZirIKTeroen txoko honetara. Askok pentsatuko dutenaren aurka, proiektu honen arrakasta ez da zenbak... Iniciada por jolaus en ZirIKTero sarearen inguruanÚltima respuesta |
Bienvenido a
ZirIKTeroak
Cargando fuente
© 2009 Creado por jolaus en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio