IKTero saltsero eta zirikateroen taldea
Barkatu baino eztabaida honek aurrerantzean erantzunak itxita izango ditu.
Etiketak:
Portzierto, lehen beste zerbitzu batzuk aipatzea ere ahaztu zait.
Odeorena banekien baina Evocarenarekin harrituta geratu naiz. Goiko adibidean ikusten den bezala, nik igo nuen audio artxiboa 35 minututik gorakoa zen. Zergatik hainbeste murrizketa zerbitzu hauetan? Errentagaarritasun faltagatik izango da?
Aupa Fultxo
Proba egin dut berriro ere ikastolako audio igotzen. Esan bezala 35 minututik gorakoa da eta arazorik gabe igo dut (hemen ikus dezakezu). Agian hamabost minutuko muga hori aplikazioaren gainean, zuzenean egindako grabazioentzat da bakarrik eta ez dauka zerikusirik igotzen diren mp3ekin, ez dakit. Probatu ea arazorik baduzun; egia esan Evoca zerbitzu interesgarria dela iruditzen zait, aukera asko ematen baititu audioak behin igo eta gero.
Aupa Karlos
Printzipioz aukera hori posiblea da. Dena den, audio fitxategia flash formatura pasatzeak lan gehigarri bat suposatuko dizu. Gainera, fitxategiak hosting batera igo beharko dituzu ftp bitartez eta bertan flash erreproduktorea bera ere izan beharko duzu (oker ez banago). Horretarako zerbitzari puska bat alokatu beharko duzu eta kontuz ibili, artxibo hauek deskargatzerakoan (entzule bakoitzak audio entzun nahi dituenean bere ekipora jaitsi beharko ditu) erabiliko duzun datu transferentzia tasarekin, izan ere, dohaineko zerbitzuek tasa hori oso murritzua dute.
Beste aukera bat Divshare bezalako guneak erabiltzea duzu. 5 GBeko edukiera eta 50GBeko datu transferentzia eskaintzen dizute dohain eta bertara edozein motatako fitxategiak igo ditzakezu: audio, pdf, aurkezpenak, dokumentuak... Audioen kasuan, mp3a zuzenean igo eta zerbitzuak berak ematen dizu bere flash erreproduktorea. Guk hortxe ipintzen ditugu gure ikastolako irratsaioak.
Bienvenido a
ZirIKTeroak
© 2009 Creado por jolaus en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio