ZirIKTeroak

IKTero saltsero eta zirikateroen taldea

Kaixo lagunok

Bi egun daramat GApps bitartez ikasleen taldeak sortu nahian. Bi modutara sortu ditut:

• Mmezu bat bidaltzerakoan "To:" ("Para:" botoia sakatu eta bertatik erabiltzaileak gehitzen joan naiz, amaieran erabiltzaile horiekin taldea sortuz, azpian dagoen botoian klik eginez.
  • Kontaktuen leihora joanez, bertatik talde berria sortu eta erabiltzaileak banan-bana sartuz.

Bietan dena ondo doala esaten dit eta taldeak ikusi ahal ditut. Baina behin saioa amaitu ondoren berri bat hasten dudanean taldea ez da inondik ageri.

Ez dakit honekin zerikusia duen baina egutegian ere gauza misteriosoak gertatzen zaizkit. Posta elektronikoaren goialdean dagoen estekatik zuzenean salto egiten badut egutegira ezin dut egutegi berririk sortu, ebentorik sortu ezta kontaktuak gehitu (errore mezu bat agertzen zait azken kasu honetan). Saio guztiak isten baditut eta zuzenean egutegian sartzen banaiz orduan ez daukat arazorik.

Zuetako norbaiti antzekorik gertatu ote zaio?

Partekatu

Erantzun honi

Eztabaida honen erantzunak

Epa, Jokin!
Egia esan halakorik ez zaigu gertatu eta bai firefox eta IE 7.0 ean ere probatu ditut bietan funtzionamendua egokia izan dela. Apirilaz geroztik heldu genion irakasleen panela egokitzeari eta aparteko arazorik ez digu eman. Irakasleekin saio praktikoak egin ditugu eta nik sortutako kontaktuak inportatuz gero taldeak osatu dituzte, (badakizu: lh, dbh, ikt, orientazio,e.a....), dagoeneko gurean Exchange-ri egun batzuk besterik ez zaizikiola geratzen.
Zerbaitetarako balio badizu jakin ezazu gure web orria hostalian dugula eta GAPPS-eko MX postaren helbideak horra bideratuta daudela...Bestetik, eta ikastolako langileek erabiltzeko bakarrik erabaki genuenez 100 usuario besterik ez ditut konfiguratuta.
Sentitzen dut laguntza gehiago ezin ematea eta informazio gehiago nahi izanez gero eskatu lasai.
Besarkada bat
JxR

Erantzun honi

Ez dakit ze demontre den gertatzen dena. Aurrekoan adibidez, posta irekita nuela goialdean agertzen diren esteken bitartez Sites-era egin nuen salto (posta ingelesez erabiltzen baduzu hortxe agertzen da link zuzena). Arazoak izan nituen dokumentu batzuk igo eta, behin igo ondoren, ezabatzeko. Postan saioa itxi eta zuzen sartuta Sites-en arazorik ez nuen izan.

Bitxiena da aurrekoan Google Reader isterakoan konpondu zitzaidala egutegiarekin nuen arazoa. Google Reader GApps-en zerbitzuetatik kanpo geratzen da baina alta ematerakoan erabili nuen posta helbidea GApps-ekoa da. Ez dakit honek nonbait traba egiten ote dion GApps-eko kontuari edo. Total, ohitura daukat Firefoxen posta, egutegia eta GReader beti irekita edukitzeko. Sekulan ez dut arazorik izan baina azkenaldi honetan zerbait arraroa gertatzen ari da.

Jarraituko dut inbestigatzen.

Erantzun honi

Guri ez zaigu bestelako arazorik gertatu. Hori bai zerbitzua batzutan hobeto doa beste batzutan baino :-)
Orain Google Deuna ez da perfectua eta seguru hanka sartze bat edo beste izaten duela.

Erantzun honi

RSS

© 2009   Creado por jolaus en Ning.   Crear tu propia red social

Ikurrak  |  Arazo baten berri eman  |  Isiltasun-politika  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat