IKTero saltsero eta zirikateroen taldea
Barkatu baino eztabaida honek aurrerantzean erantzunak itxita izango ditu.
Etiketak:
Esatera noana txotxolokeria galanta da baina aukeraketaren gakoa non dagoen garbi dagoela uste dut nik: (1)tresnak ondo ezagutu, (2)gure berriak definitu eta (3)daukagun gaitasun teknikoarekin noraino heldu gaitezkeen baloratu
Dinamizatzaile lanetan hasi nintzenean nire buruari ezarri nion eginkizunetako bat teknologia berrien identifikazioa eta hauen aplikazioa irakaskuntzan izan zen. Horrelaxe jaio zen, adibidez, gure bloga. Blogen berri izan bezain pronto probatzen hasi nintzen; ez dakit zenbat blog jarri nituen martxan plataforma desberdinetan, karrokara bat. Irakaskuntzan erabiltzeko tresna paregabea zela pentsatu nuen eta horrela zabaldu genuen tresna hau gure ikastolan. Une horretan gertatu zen web2.0ren "boom"a eta ordutik hona etengabe aritu naiz tresna berriak identifikatzen, probatzen eta euren aplikazioa gela barruan aztertzen.
Benetan lan alua da hau, kanpotik inork ikusten ez duena, antzematen ez dena eta asko erretzen duena. Ekipoak konpontzen, aplikazioak instalatzen... denbora asko joaten zaigu baina gutxienez inguruko kideek zerbaitetan pasatzen dugula denbora ikusten dute. Inork ez daki, ordea, zenbat denbora pasatzen duzun aplikazio berriekin esperimentatzen; alderdi horretatik nahiko lan eskergaitza da. Baina duda izpirik gabe esango nuke lan hori ezinbestekoa dela, izan ere, bide horretatik etortzen ari berrikuntza handienak gure ikastolara, bai arlo pedagogikoari begira, bai barne antolaketa baita administrazio mailan.
Eta bricolage informatikoari buruz, nik ere zuk diozuna pentsatu izan dut askotan. Oraintxe ari gara, adibidez, web diseinatzaile bat bilatzeko asmotan ikastolan erabiltzen ditugun web aplikazio guztiei itxura korporatibo txukun bat emateko. Mikelek berak egin zezakeen lan hori (gustukoak ditu gainera kontu horiek) baina iruditzen zait gure ikastolarako luxo handia dela Mikelen lanaldiaren zati handi bat horrelakoetara dedikatzea eta ez berrikuntza pedagogikoarekin lotutako zereginetara, adibidez. Dena den, azken urteotako joera aplikazioak sinplifikatzearen aldekoa da, zorionez (Wordpress berak asko hobeto arlo honetan adibidez; WordpressMU zer esanik ez!). Momentu aproposa da oraingoa, saltsa handiegitan sartu gabe gauza politak egin daitezkeela, gure lankideei transmititzeko. Ea "informatika zaila da" edota "informatika dakitenentzat" esaldiak alde batera uztea lortzen dugun.
PS: sekulako kapazitatea daukat, horrelako eztabaida harietan, jatorrizko gaitik alde egin eta zerikusia ez duten beste gauza mordo baten inguruan aritzeko. Enee!
Bienvenido a
ZirIKTeroak
Cargando fuente
© 2009 Creado por jolaus en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio