ZirIKTeroak

IKTero saltsero eta zirikateroen taldea

Atzo Atoanen Astillero blogeko Carlos Alonsoren mezu baten aipamena egin nuen: Primeros pasos con Yomemicontigo. Lola Torresen blogaren bidez heldu nintzen horra. Lola eta Carlos gaztelania ikasleentzako sare sozial moduko bat sortu guran dabiltzan, Yomemicontigo du izena proiektuak. Mezuan Carlosek proiekturako zein CMS aukeratu duten azaldu eta arrazoitu du. Drupal aukeratu dute hain zuzen ere, Elgg, Moodle eta Dolphin baztertuta.
Nire aipamenaren ondoren Jolausek iruzkin interesgarria egin du eta nik erantzun egin diot. Eztabaida hori ZirIKTeroak honetara ekartzea interesgarria iruditu zait. Hemen zabiltzatenon iritziak eta ikuspuntuak jasotzeko gutxi hitz egiten den gai baten inguruan: sareko softwarea eta CMSen aukeraketa, bakoitzaren ongaitzak eta abar.
Jolausen iruzkina eta neurea kopiatuko ditut hona:
Hemen Jolausena:

Dolphin ez dut ezagutzen, beraz, ezer gutxi esan dezaket. bat nator Moodle-en inguruan dioenarekin. Geroz eta zalantza gehiago sortzen ari zaizkit Moodle-en erabileraren inguruan (nola azaldu kezka hauek Moodlezale amorratuak ditudanean nire inguruan? ;-). Ez ditut ikusten, ordea, Elgg-en inguruan berak azaltzen dituen arazoak. Garatzaile eta kode mailan aplikazio bizia eta nahiko erabilerraza dela esango nuke; eta jarduerak diseinatzeko aukerarik ez duela garbi dago baina Elgg ez da horretarako bereziki sortu den tresna bat.
Drupal (Moodle-en antzera) aplikazio sendoa da eta funtzio erantsiak eskaintzen dioten modulu zerrenda luzeak ditu aukeran baina horrek berak aplikazioaren diseinua, egituraketa eta mantenua nahiko konplikatuak bihurtzen ditu. Ziur aski Drupal sare sozial bezala konfiguratzeko aukera egongo da baina ez dakit eskatzen duen lanak justifikatzen ote duen bere erabilera.
Ni ere aurtengo ikasturterako antzeko zerbait egin nahi dut nire ikasleekin. Gai berria tokatu zait (Mundu Garaikiderako Zientziak) eta aukera polita daukat bide berriak erabiltzen hasteko. Egin dudan planteamenduan hiru aplikazio ezberdinen erabilera planteatzen ditut, hasiera batean: Ning sarea, Google Sites ekoizpen tresna moduan eta gelako bloga iritzi artikuluak biltzeko.
Tartetxo bat hartzen dudanean (geroz eta zailagoa gertatzen ari den zerbait, portzierto) emango dut honen berri.

Hemen nirea:

Aintzat hartu behar da mezu horren kontestua. Hizkuntza ikasleentzako sare soziala eratu nahi dute Yomemicontigo horrekin, aplikatu nahi duten eredua ez da online ikastaro klasiko batena, ezta ikastaroak sortzearena ere, horregatik baztertu dute Moodle gehien bat. Elgg-ek ere ez ditu euren behar izan guztiak asebetetzen, eta Drupal da aukera egokiena haien ustez.

Baina kontuan hartu proietu horren atzetik programatzailea (mezua idatzi duena) dagoela, horrek zailtasun teknikoak nahikoa leuntzen ditu neurri batean. Eta proiektuan Lola Torres ere badabil, hizkuntzen i(ra)kaskuntza eta teknologiaren aplikazioan ikusmolde berritzaileen aztertzaile bizia. Beraz, seguruenik asmoa eta partaideen konbinazio horren ingurumarian azaldu behar da aukera hori, hau da, ezin dugu hau hartu konparatiba absolutu bezala. Beste proiektu edo partaide batzuekin aukerak desberdinak izango dira seguru aski. Kontua beti ahalik eta aukera gehien zabalik edukitzea da nire ustez, ez tresna perfektua bilatu eta hura jainkotzea.

Zer diozue?

Partekatu

Erantzun honi

Eztabaida honen erantzunak

Eskerrik asko, Mikel.

Nik, egia esan, wordpress-ekin berriak bi hizkuntzatan sartzeko erreztasun handiak ikusten ditut, baina Joomlan gustatzen zaidan theme bat aurkitu dut, eta tira.

Hala ere, uste dut kasu egingo dizuedala eta gustuko banaketa eta elementuak dituen theme bat hartu eta hura ukitzen saiatuko naizela.

Eskerrik asko

Erantzun honi

RSS

Honi buruz

jolaus jolaus creó esta red social en Ning.

Ekitaldiak

© 2009   Creado por jolaus en Ning.   Crear tu propia red social

Ikurrak  |  Arazo baten berri eman  |  Isiltasun-politika  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat