ZirIKTeroak

IKTero saltsero eta zirikateroen taldea

Bada aspaldiko partez ez gaudela elkarrekin, nik behintzat nahikotxo deskonektatua nabil eta, nahiz eta talde lana online egiteraren aldekoa izan; gauza batzuen birtualizazioa oso pobrea iruditzen zait, esate baterako, bodega baten bisita. Ardo dastaketa eta lagunen arteko bazkaria online egitea sakrilegoa iruditzen zait.
Olagarro dokumentua argitaratu zenetik urtebete pasa da, agian aitzaki ona izan daiteke elkarrekin egoteko, eta aurrez aurre gure iritziak partekatzeko.

Animatzen bazarete, proposatzen dut bodega hau. Ardoaren prozesua, eta konpilazioa azaltzen dute; gero mini kata bat dago eta bukatzeko bazkari ederraa ardo ezberdinak dastatuz.

Animatzen bazarete bazkaria baino lehen ikastolan elkartu gaitezke iritziak partekatzeko edo beste zerbait antolatu daiteke: poteoa Biasterin.... zuek esan

Ateratzen bada fetxak ere zehaztu beharko genituzke, nik abenduak 13a proposatzen dut.

Ez izan alperrak eta bota zuen iritzia

Partekatu

Erantzun honi

Eztabaida honen erantzunak

Jau meni dolars for de bazkari, mai frend?

Erantzun honi

bisita, dastaketa eta bazkaria 40 eurotan...
gehiegi agian???

Erantzun honi

Lotuta baduzu ez gara hasiko aldatzen ezta+ Jana ongi badago... Hala ere ni edozein planera moldatzen naiz. :=?

Erantzun honi

Very güel manuel!

Erantzun honi

Oso ongi. Niretzako prezio estandarra.

Erantzun honi

Jode zelako pena,
beste batean izan beharko, larunbaterako aspaldi nengoen gelditua mendira joateko.

Hurrengo bertsiorarte, gozatu zirikawinez
;-J

Erantzun honi

RSS

© 2009   Creado por jolaus en Ning.   Crear tu propia red social

Ikurrak  |  Arazo baten berri eman  |  Isiltasun-politika  |  Términos de servicio

Iniciar sesión en el chat