Gure ikastolara ikasys karritoak iritsi dira eta nire solairukoarekin katxarreatzen hasi naiz eta gauza
interesgarri batzuk topatu ditut. Karritoaren haririk gabeko sare sarbidean martxan jartzen denetik funtzionatzen azteko minutu batzuk behar ditu, beraz hori saioaren plangintza egiterakoan kontuan hartzekoa da. Hau ez da problema handiegia baina batzutan koinazo xamarra izan daiteke. Honetaz gain https-a erabiltzen duten zenbait web aplikazioetara sartzea ezinezkoa da, beraz no
Google Aps my friends (Gmail-ik ez, Google Docs-ik erez). Egia esateko, hau niretzat putada galanta da; nire teknoko eta informatikako ikasleekin erabiltzen ditut gure infogela beste jarduera batzuetarako "liberatzeko" eta erabiltzaileak eta horien homeak linux makinetan sortu gabe gure ikasleek ezin dute euren informazioa modu seguruan gorde. Bestalde gure ikasleek ezin dute euren windows 2003 server sareko karpetak erabili modu errazean, sambarekin arazoak izaten hari gara 2003 makinekin (2000 makinekin ez dirudienez). Konponbide errazena Google Aps da baina ezin erabili. ning plataforman sartzea ere ezinezkoa... ikastolako moodlean ere (ikasys paketearekin datorrena) ezin sartu...
Egia esateko nahiko deseroso nago, karritoarekin eskolak emateko esperantza handiak nituen baina momentuz bluff bat izateko arriskuarekin nago. Informatika emateko ezinbestekoak dira eta baita beste ikasgaietarako ere, zuzenean moodlera pasatzeko asmoa dut epe laburrean baina horretarako funtzionatu behar...
Bide batez, Teknologiako CAD marrazketa lantzeko QCAD programa erraz instalatu daiteke eta nahiko osoa da.