IKTero saltsero eta zirikateroen taldea
Barkatu baino eztabaida honek aurrerantzean erantzunak itxita izango ditu.
Bai, badakit duela egun batzuk honen inguruko bilera egin zela Ikastolen Etxean. Han izan zinetenok, seguraski, ez duzue jarraian azalduko dudanaren beharrik izango. Dena den, pentsatu dut txoko honetan egongo dela norbait, ni bezala bilera hartara joaterik izan ez zuena; horientzat tutorial txiki hau prestatu dut Acer Aspire One (AA1) baten diskoaren irudi bat nola ateratzen den esplikatuz.
Jarraitu aurretik esan azpian aipatzen den prozedura Ikastolen Etxean azaldu zenarekiko desberdina dela; ondorengo backup prozedura espreski AA1ean gauzatzeko da, erabili behar diren bitarteko guztiak modu automatikoan instalatzen direlarik erabiliko dugun USB unitatean. Niri behintzat oso erraza suertatu zait, ea zuei ere gauza bera gertatzen zaizuen
Hona hemen jarraitu behar duzuen prozedura:
wget -O aa1blinux http://sites.google.com/site/aa1backupinstaller/1/aa1blinux
chmod 755 aa1blinux && sudo ./aa1blinux

Sistema honen bitartez, AA1 ekipo guztiak modu berean konfiguratuta edukitzeko aukera erraza daukagu. Probatu eta edozein zalantza baldin badaukazue tutorial honen inguruan (ez dakit garbi geratu den guztia) galdetu lasai.
Iturria: macles* (Windows sistemetarako prozedura eta fitxategiak hemen aurkituko dituzue.
Opor onak pasa!
Etiketak:
Bienvenido a
ZirIKTeroak
© 2009 Creado por jolaus en Ning. Crear tu propia red social
Ikurrak | Arazo baten berri eman | Isiltasun-politika | Términos de servicio